28. prosince 2016

Co za knížky mi přinesl Ježíšek?

Chtěla bych vás všechny přivítat na tomto blogu! Jak už možná víte, jen jsem se přestěhovala z blog.cz sem. Doufám, že se vám tady bude líbit, protože se máte na co těšit. Od nového roku mám v plánu spoustu novinek a taky soutěží :). Ale teď už k tomu, o čem tento článek má být: Co za knížky jsem dostala od Ježíška?

Jako první jsem rozbalila pokračování Girl Online. Měla jsem velikou radost, protože pár dnů před Vánoci jsem dočetla první díl a naprosto jsem si ho zamilovala! Recenzi na první díl napíšu ještě dnes tak se můžete těšit. Oba dva díly mají velmi povedené obálky, tak že jsem ráda, že je mám ve své knihovničce.
Druhý knižní balíček, který jsem rozbalila byla trilogie drahokamy. O této sérii vím už strašně dlouho a toužím po tom si jí přečíst, nejen protože mě nadchly její krásné obálky, ale taky její anotace. Jedná se o tajemný příběh plný magických schopností lásky a cest v čase, které v knihách naprosto miluji. Nejspíš si jí přečtu v létě u moře, protože to je doba, kdy mám náladu hlavně na romantické a kouzelné knihy.

A nakonec jsem dostala balíček, ve kterém byly dvě knížky. Rudá královna a Křišťálový meč jsou napínavý světový bestseller o světě rozděleném krví. Je to sci-fi příběh, na který se moc těším, protože přesně takové knihy mám ráda. Taky má nádherné obálky, které se vyjímají v mé knihovničce.


Já mám ze všech svých dárečků obrovskou radost a těším se, až si zapálím svíčky a udělám si horký čaj ke čtení.
A co za knížky jste dostali vy?


7 komentářů:

  1. Anonymní28 prosince

    Já jsem dostala copatou mámu :-)
    Jinak hezký článek...
    A přeji hodně štěstí s blogem!

    OdpovědětVymazat
  2. Veľmi pekné knihy, Krištálový, teda u nás Sklenený meč akurát čítam a zatiaľ sa mi páči, tak prajem príjemné čítanie ako jednotky tak aj dvojky, snáď sa ti tie zapáčia. Zvyšné knihy som nečítala, ale poznám z videnia. Ja som dostala napr. Pána prsteňov, 1984 od Orwella a niekoľko ďalších kníh :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se ti knížky líbí :) Pana prstenů jsem dostala už dávno, ale pořád jsem se ještě nedostala k tomu, abych ji přečetla, myslím, že bych to měla brzy napravit!
      Dostala jsi moc pěkné knížky tak ti přeji příjemné čtení. :)

      Vymazat
  3. Moc pěkné přírůstky :) A je jich pěkná kupa :) Ten box s Drahokamy vypadá krásně :) Hezké čtení :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné knížky :) Já jsem dostala (mimo jiné) Dům v ulici Naděje, a myslím, že můžu říct, že to je nejlepší knížka, co jsem kdy četla! Na blogu chystám recenzi, ale protože jsem snad ten nejlínější člověk na světě, nevím, kdy bude online. Snad do týdne :D

    http://skoricova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na recenzi jsem zvědavá, protože jsem o knize zatím nikdy neslyšela, určitě si jí přečtu :D

      Vymazat

Budu moc ráda, když mi napíšeš nějaký komentář :)