4. března 2018

RECENZE: Po tvém boku

Knížku Po tvém boku jsem dostala k Vánocům, přála jsem si jí kvůli tomu, že mám ráda autorku, anotace knížky zní úžasně a ta její zimní obálka je naprosto dokonalá!


Autorkou knížky je Kasie West, americká spisovatelka žijící v Kalifornii. Píše knížky pro děti a dívky. Kromě psaní je jednou z jejich nejoblíbenějších činností Wakeboarding. Vystudovala Fresno State Univerzity s titulem BA, který s literaturou nijak nesouvisí. Nyní pracuje na svém doktorském studiu.

Hlavní postava knížky je dívka jménem Autum. Ta jednoho dne zůstane zamčená ve školní knihovně, myslí si, že to nemůže být horší, až do chvíle, kdy zjistí, že v knihovně není sama. V knihovně s ní skončil i Dax, o kterém toho nikdo moc neví, ale povídá se, že je to samotář, který se jednou zapletl do nějaké bitky a skončil dokonce v polepšovně. Je to ten poslední člověk, se ktyrým by chtěla skončit celý víkend zamčená v knihovně, ale myslí si, že je jen otázkou času, kdy si její přítel a kamarádi všimnou, že jí tam nechali. Jenže se pro ni nikdo nevrátí, takže jí čeká jen jídlo z automatu ve společnosti Daxe. Naštěstí se ukáže, že není zase tak hrozný jak se povídá a celkem si spolu rozumí.

Knížka Po tvém boku je romantická kniha, která si zaslouží vaší pozornost, protože je neuvěřitelná. V žádném případě ji nechci označit jen jako oddechovku, protože je v ním mnohem více. Autorka opravdu umí psát. Její styl je hodně poutavý a neuvěřitelně čtivý. Celý příběh je moc krásný a promyšlený, já jsem se do něj naprosto vžila a zamilovala jsem si hlavní postavy. Je to romantická knížka, která není jen sluníčková, ale její příběh je opravdu zajímavý a dokáže vás neustále překvapovat.

Hodně mě zaujala hlavní postava Autum, která trpí záchvaty paniky. Autorka tyto situace dokázala popsat jako nikdo jiný. Při čtení těchto pasáží jsem naprosto dokázala pochopit jak se postava cítí a prožívat to s ní. Už jsem se víckrát setkala, že nějaká postava měla stejný problém, ale jediná Kasie West to dokázala popsat takto reálně.

Obálka knížky je už ke všemu tomu dobrému na této knížce jedno velké plus. :)

Stejně jako u recenze na knížku Náhradní kluk od stejné autorky, jsem byla hodně pozitivní a vychvalovala co se jen dalo. Autorka mě opravdu hodně příjemně překvapila a jsem moc ráda, že dokáže tvořit takovéto romantické příběhy. Knize Po tvém boku, nemám vůbec co vytknout. Rozhodně doufám, že cooboo od autorky vydá více jejich knih, protože opravdu stojí za to!

Na sto procent vám doporučuji přečíst si jednu z autorčiných knížek, protože jsem si jistá, že se vám bude líbit, i kdyby jen jako oddechovka. Za mě více vede kniha Po tvém boku, díky neuvěřitelnému popsání panických záchvatů Autum. 

6 komentářů:

  1. Anonymní04 března

    Moc pěkná recenze, určitě se na něco od autorky meknu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkná recenze, tuhle knihu jsem zaznamenala a zaujala mě na první pohled. :) Mám ji na seznamu a doufám, že se k ní brzy dostanu. :)

    OdpovědětVymazat
  3. No mam pocit, ze ja osobne tieto YA uz naozaj nezvladam, kazdopadne, chapem ich ako iste guilty pleasure knihomolov :D, aj ja osobne mam par autoriek a autorov, na ktore nedam dopustit, aj ked ziadna ,,vysoka" literatura to nie je:D

    OdpovědětVymazat

Budu moc ráda, když mi napíšeš nějaký komentář :)